
kekadang terasa bosan mengadap kerja yang tak sudah.tapi diteruskan jua kerna itulah cabaran hidup.hati kadangkala tercabar dengan kerenah orang yang terlebih elit.tercabar dengan date line...tercabar dan tercalar kerna hilang kerjasama.tercabar dengan kata-kata. layan je la kerna itulah cabaran...
December 1, 2008
Cabaran
diari hati ilhamhainy at 12:09 PM 0 comments
Hanya kau
10 November 08'
hari ni dik lang (iman Nur hakim) konvo.Kata nenek boleh la
cari kerja lepas ni..Yang penting kami sekeluarga merasa sangat lega kerana tak perlu lagi berulang alik ke rumah neneknya.Rutin kami setiap minggu...penat memanglah penat tambahan harga minyak yang tak menentu.namun..demi anak tercinta di gagahi jua...
diari hati ilhamhainy at 11:17 AM 0 comments
October 8, 2008
FIRST TRIAL...
8TH oCTOBER.....
mmmm.....tengah dok boring kat opih x tau nak wat pee....try2 le sendiri camne nak create blog...
dari dok ym tak habis-habis, internet duo puloh limo jam...projek pun da slow ujung2 taun nii...
belajar sesuatu yg baru...
mungkin bunyi agak ketinggalan tapi tak pe.....belajar tak ble malu.....
diari hati ilhamhainy at 3:03 PM 0 comments


