March 18, 2010

Petang yang manis

Alhamdulillah..
Syukur diatas rezekiNya
berlalunya pagi yang tegang
dengan matahari yang memancar-mancar
hadir pula sang petang yang nyaman.
Finally,,
Setelah saya berhempas pulas menyediakan paperwork, survey sana sini dan pembentangan budget yang meyakinkan...
Boss ku telah meluluskan company trip yang tertangguh hampir 8 tahun.
8 tahun yo jangan tak percaya.
Rasa sejuk nyaman udara Cameroon Highland
tak seperti pagi tadi seumpama tinggal di padang pasir Sahara.
Rancangan yang pada asalnya mengadakan hari keluarga di Ulu Langat ditangguhkan hampir setahun digantikan dengan company trip.
(Ceh...penat buat busget siap tentatif program)
Isu ini saya bangkitkan semula dalam meeting staff baru-baru ini.
"tn haji...at least something..."
"ok..u sediakan budget dan destinasi..tapi saya tak dapat ikut"
"lagi i suka" (dalam hati...)
"belum tentu lepas ni..."
Hooopssss.....dalam hal sebegini saya sangat OPTIMIS.
(Ha...kamu...kamu juga yang merasa...walau kamu negatif)
Macam biasa...ini adalah tempat saya membanggakan diri..tak sedar diri macam bagus.

Sebagai menjawab persolan kamu semua yang bertahun-tahun sudah..hari ini saya menghadiahkan kamu compeny trip..
Saya nampak kamu semua tersenyum manis...
dan...
tak logik lah kalau kamu ingin membodek saya kan...?Maka sungguhlah saya ini nampak muda remaja...

***setelah apa yang berlaku sepanjang hari ini..tak usahla coba untuk membeli jiwa saya kembali...***

3 comments:

ain.ya.nun. said...

erkkk, pening la g kameron. jalang bengkakbengkok. =)

ilhamhainy said...
This comment has been removed by the author.
ilhamhainy said...

tak pe ain kita tutup mataaa....tau2 dah sampai ajer