April 24, 2009

cerita lepas tengahari

tepat kul 12.15 aku kuar rehat
kena ambil kids rutin harian
bawak diorang pergi lunch kat ampangan
tengok jam sudah pukul 1.30
aku message lagi kat member ofis
'zah(nick dia), petang ni nak lewat lagi.maleh.
ko nak buah pakcik semalam tak?
(cam merasuah la pulak!)
alasan aku tulus dan telus
tak berselindung.
tidak lama kemudian dia balas
'ok gak.nak tembikai n betik'
'yabedabedu'
balik rumah berkemas la apa yang patut.
tengok jam da melewati pukul 3pm
menjerit lagi umpama mak tarzan hilang laki
gesa kids cepat bersiap.
lepas hantar diorang aku memecut laju
nak mengejar 'buah pakcik' tu
(takut habis)
sanggup pusing jauh siket..siket jee kat taman marida
serius..sedap 'buah pakcik tu'
besar, lemak , manis, pejal..(cam 18sx je bunyik!)
tengok jam sudah pukul 3.15pm
'Ahhh...ada aku pedulik!'
setan sudah mencucuk.
Agak egois dan emosi sket ku memandu
sebenarnya cuak gak kat hati..
mana tau sampai opis bang aji ada...
'ada aku pedulik!'
janji nafsuku nak makan buah pakcik tu da terlampias!

0 comments: