February 13, 2011

Entry Paling Keji

Sekarang ni jiwa saya sangat kacau..Sedang diamuk marah yang teramat..Hak saya dinafikan oleh sedara sendiri..

Saya sangat sedih sekarang..Sangat sedih..Dannn...Saya jadi benci dengan sedara saya..Pedulik apa aku lepas ni dengan kau..Apa nak jadi dengan kau pun..Lantaklah...?Kau ingat dengan apa yang kau ada sekarang kau boleh menungkat langitt.?Belum apa-apa kau dah besar kepala..ada saja alasan kaukan nak menghalang aku..?perangai kau memang dengki busuk dari dulu sampai umur kau nak masuk maghrib..

Daann...ada aku pedulik dengan apa yang aku luah kan kat sini...?Suka ati akulah...ini blog aku...dah lama aku pendam...Kalau aku bersuara...kok ada yang pening kepala..baik aku bersuara kat sini...memang aku mencikk...mencikk...mencikkk dengan kauuu......??selalu perasan baguzzz...Pigi daaahhh...asyik nak ngadap ego kau tuh...Seumur hidup nak mengalah...ah...no more...Beessookkk...kok mati sorang...ha hamek kau...aku geram nih..

Tazkirah minggu lepas masa miting dengan bos...

"Ayah, suami atau adik beradik lelaki akan ditanya di akhirat kelak..apa yang telaj kamu lakukan demi menjaga sedara wanitamu...'

Ha...kau jawab lah nanti...kau tak habis niaya sedara kau nih..kat dunia lagi idup kau dah senget..tak sedar-sedar lagi...?

0 comments: